Corona updates omtrent Sanitairwinkel

Wij doen er alles aan om uw bestelling en levering door te laten gaan, uiteraard met de voorgeschreven voorzorgsmaatregelen. In deze onzekere tijden houden we u graag op de hoogte.

Informatie over online bestellingen

Op het moment kunt u 24 uur per dag shoppen op Sanitairwinkel.be. Op dit moment is het bij onze klantenservice drukker dan normaal. Daarom kan een reactie iets langer duren dan u van ons gewend bent. Onderstaand een overzicht van de meest gestelde vragen.

Onze showrooms zijn geopend. Om de gezondheid van onze klanten en onze werknemers te kunnen waarborgen hebben we een aangepast deurbeleid opgesteld.
> Lees meer over ons deurbeleid
Wilt u liever niet naar de showroom komen? Geen probleem, we kunnen u telefonisch of via een videocall uitstekend van advies voorzien, onze adviseurs zitten voor u klaar. Plan een afspraak met onze adviseurs in

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We doen ons uiterste best om uw bestelling op het afgesproken moment te leveren. Maar gezien de situatie kunnen we dit helaas niet garanderen. Op moment ervaren onze transporteurs extreme drukte en kan een levering iets langer duren dan u van ons gewend bent.  Wilt u er zeker van zijn dat u uw bestelling op tijd ontvangt, bestel dan op tijd en wacht niet tot het laatste moment.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de showroom?

Ja, dit is mogelijk.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een afhaalpunt?

Ja, maar er zijn wel veel afhaalpunten gesloten. De gesloten punten kunt u ook niet meer selecteren tijdens het afrekenen van uw bestelling. Heeft u al eerder een bestelling geplaatst en wilde u deze afhalen op een punt dat reeds gesloten is? Dan blijft uw pakket tot nader order liggen.

Houd er rekening mee dat uw bestelling een kleine vertraging kan oplopen.

Verandert er wat aan de bezorgservice?

Ja, onze bezorgservice is veranderd.

Bij leveringen aan huis worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen. Daarnaast is de handtekening voor ontvangt service aangepast. De bezorger zal na toestemming van de ontvanger voor ontvangst tekenen door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de showroom?

Ja, dit is gewoon mogelijk.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja, de mogelijkheid om een artikel retour te sturen naar ons hoofdkantoor blijft gewoon van kracht.

Let op: vanwege de drukte kunnen retourbetalingen langer duren dan u van ons gewend bent.

Aan het retourneren van producten zijn helaas wel kosten verbonden. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product, kunt u deze per post of transportbedrijf naar Sanitairwinkel op laten sturen. Deze kosten variëren per product.

Retouradres:
Sanitairwinkel
t.a.v. afdeling klantenservice
Graafsebaan 141
5248 NL Rosmalen
Nederland.

Advies op afstand

Advies op afstand

Onze showrooms zijn gewoon geopend, maar als u liever niet naar de showoom komt dan is een gesprek op afstand een uitstekend alternatief! Voorkom vertraging en ga als een van de eerste aan de slag als België weer 'aangaat'. Een van onze adviseurs je graag verder met een telefonisch gesprek of een video gesprek. Dankzij deze service hoef je de deur niet meer uit, je voert het gesprek waar en wanneer het jou uitkomt. 
Vraag een video gesprek aan