Corona updates omtrent Sanitairwinkel

Wij doen er alles aan om uw bestelling en levering door te laten gaan, uiteraard met de voorgeschreven voorzorgsmaatregelen. In deze onzekere tijden houden we u graag op de hoogte.

Informatie over online bestellingen

Op het moment kunt u 24 uur per dag shoppen op Sanitairwinkel.be. Op dit moment is het bij onze klantenservice drukker dan normaal. Daarom kan een reactie iets langer duren dan u van ons gewend bent. Onderstaand een overzicht van de meest gestelde vragen, staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze showrooms zijn gesloten. Wilt u toch advies over uw nieuwe badkamer of toilet? Geen probleem we kunnen u telefonisch of via een videocall uitstekend van advies voorzien, onze adviseurs zitten u voor u klaar. Plan een afspraak met onze adviseurs in

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We doen ons uiterste best om uw bestelling op het afgesproken moment te leveren. Maar gezien de situatie kunnen we dit helaas niet garanderen. Op moment ervaren onze transporteurs extreme drukte en kan een levering iets langer duren dan u van ons gewend bent. Wilt u er zeker van zijn dat u uw bestelling op tijd ontvangt, bestel dan op tijd en wacht niet tot het laatste moment.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?

Nee, om het infectierisico zo laag mogelijk te houden is het ophalen van producten in de showroom helaas tot 20-04-2020 niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een afhaalpunt?

Ja, maar er zijn wel veel afhaalpunten gesloten. De gesloten punten kunt u ook niet meer selecteren tijdens het afrekenen van uw bestelling. Heeft u al eerder een bestelling geplaatst en wilde u deze afhalen op een punt dat reeds gesloten is? Dan blijft uw pakket tot nader order liggen.

Houd er rekening mee dat uw bestelling een kleine vertraging kan oplopen.

Verandert er wat aan de bezorgservice?

Ja, onze bezorgservice is veranderd.

Bij leveringen aan huis worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen. Daarnaast is de handtekening voor ontvangt service aangepast. De bezorger zal na toestemming van de ontvanger voor ontvangst tekenen door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de showroom?

Nee, het retourneren van produkten is momenteel niet mogelijk omdat onze showrooms gesloten zijn.

Om deze reden hebben we de retourtermijn met 30 dagen verlengd, zodat u op een later moment uw product in onze showroom alsnog kunt retourneren.  Wenst u (een onderdeel van) uw bestelling te retourneren? Dan kunt u deze hier aanmelden.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja, de mogelijkheid om een artikel retour te sturen naar ons hoofdkantoor blijft gewoon van kracht.

Aan het retourneren van producten zijn helaas wel kosten verbonden. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product, kunt u deze per post of transportbedrijf naar Sanitairwinkel op laten sturen. Deze kosten variëren per product.

Retouradres:
Sanitairwinkel
t.a.v. afdeling klantenservice
Graafsebaan 141
5248 NL Rosmalen
Nederland