Kies onderwerp

Garantie / Klachten

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Alle producten die Sanitairwinkel via de webwinkel verkoopt hebben een geldige fabrieksgarantie. Per merk en product kan dit oplopen tot maar liefst 10 jaar.

Wat moet ik doen bij schade?

Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk (het liefst binnen 48 uur) na ontdekking van een gebrek via het formulier serviceaanvraag. Wij proberen altijd binnen 24 uur uw service aanvraag in behandeling te nemen (uitgezonderd zon- en feestdagen). Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?

Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 30 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag.
Is het product kapot of niet compleet? Meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling. U kunt schades melden via een service aanvraag.

Ik heb een klacht waar kan ik terecht?

Wanneer u een klacht heeft over een product/service of dienst dan kunt u deze richten aan onze klantenservice per mail. Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

Sanitairwinkel
T.a.v. de directie
Bredabaan 1265
2900 Schoten
Belgie

Wat zijn de algemene voorwaarden?

De algemene verkoopvoorwaarden van Sanitairwinkel voldoen aan alle eisen van BeCommerce. Mocht u zelf deze voorwaarden willen lezen, dan verwijzen we u graag door naar onze Algemene Voorwaarden.

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn klacht?

We streven er naar om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden. Indien u een klacht heeft, dan krijgt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie van ons.

Wanneer wordt mijn service aanvraag in behandeling genomen?

We streven er naar om binnen 24 uur uw service aanvraag te beantwoorden.

Bpost heeft een handtekening maar er is niets afgeleverd, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice.

Heeft u verder nog vragen?

Onze klantenservice is vandaag bereikbaar tot 20:00

Bel ons

03 685 0311
tussen 09:00 - 20:00

Stuur een bericht

Vul het formulier in

Bezoek een showroom

2 moderne showrooms
bekijk de openingstijden

Stuur een mail

Gebruik ons formulier
z.s.m. antwoord