Kies onderwerp

Annuleren / Retour

 

Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?

Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 30 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag.
Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor u.

Hoe stuur ik mijn producten retour?

Het is altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan uw verwachting of wens voldoet. Bij Sanitairwinkel kunt u binnen 30 kalenderdagen na levering het artikel retourneren. Indien uw retourzending voldoet aan de voorwaarden, kunt u vervolgens het geld terug krijgen. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag.

Retouradres
Retouren mogen onder bovenstaande voorwaarden worden verzonden worden naar:

Sanitairwinkel
t.a.v. afdeling klantenservice
Graafsebaan 141
5248 NL Rosmalen

Wat zijn de retourkosten?

Aan het retour sturen van producten zijn helaas wel kosten gebonden. Deze worden niet door ons vergoed. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per BPost of transportbedrijf naar Sanitairwinkel op laten sturen. Deze kosten variëren van €6,95 tot €99,95 afhankelijk van het product.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Het artikel mag retour gestuurd worden wanneer aan het volgende voldaan is:
- binnen 30 kalenderdagen na levering;
- als het compleet en onbeschadigd is;
- als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest;
- in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden);
- producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Tijdens de bedenktijd (30 dagen na ontvangst van uw product) mag u het product gebruiken zoals u dat in de winkel zou doen. Echter, wordt het product zodanig gebruikt dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zijn dat u minder geld voor het product terugkrijgt.

Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. aan ons per email door te geven onder vermelding van uw bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen.

Mijn artikelen blijken bij levering beschadigd, wat nu?

Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen, meld deze dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. U kunt schades melden via een service aanvraag.

Wat is de retourtermijn van mijn ontvangen producten?

Bij Sanitairwinkel kunt u binnen 30 kalenderdagen na levering het artikel retourneren.

Kan ik een product ruilen?

Nee, helaas kunt u geen product ruilen. Uiteraard kunt u wel het product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik een retour ook afgeven in de showroom?

Ja, wanneer u een artikel wenst te retourneren dan kunt u deze ook terug komen brengen in een van de showrooms. Meld deze retouraanvraag wel even vooraf aan zodat we u in de showroom beter van dienst kunnen zijn.

Binnen hoeveel dagen kan ik het aankoopbedrag retour verwachten op mijn rekening?

Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen kunt u binnen 14 dagen het geld retour verwachten op uw rekening.

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?

Nee, u dient zelf de verzending van een retourzending te regelen.

Zijn er producten die ik niet kan retourneren?

Ja, enkele producten zijn uitgesloten voor retour. Dit betreft showroommodellen en producten die speciaal voor u zijn vervaardigd.

Mijn bestelling is geannuleerd door Sanitairwinkel, wat nu?

In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn uw bestelling te annuleren. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

- Het artikel is (toch) niet leverbaar
- De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect
- Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

Heeft u verder nog vragen?

Onze klantenservice is vandaag bereikbaar tot 20:00

Bel ons

03 685 0311
tussen 09:00 - 20:00

Stuur een bericht

Vul het formulier in

Bezoek een showroom

2 moderne showrooms
bekijk de openingstijden

Stuur een mail

Gebruik ons formulier
z.s.m. antwoord