Kies onderwerp

Bezorgen / Afhalen

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Raadpleeg voor de meest actuele indicatie uw bestelstatus.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen boven de € 150,- die met Mister Cash of Vooraf Overmaken betaald zijn, worden gratis verstuurd! De bezorgkosten voor bestellingen lager dan €150,- zijn afhankelijk van de aard en de grootte van het pakket. Voor pakketdienst wordt er €4,95 berekend. Voor producten die per pallet vervoerd dienen te worden wordt €29,95 berekend. Daarnaast wordt een groot deel van onze producten via colli zending bezorgd, hiervoor rekenen we €14,95.

Wat zijn de levertijden?

Per product kunnen de levertijden verschillen, vandaar dat wij bij alle artikelen levertijden aangeven. Deze worden continu bijgewerkt voor de optimale levertijdsindicatie.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?

U kunt uw bestelling altijd zelf ophalen in Schoten en Zaventem wanneer u dit heeft aangegeven bij het maken van uw bestelling. Afhalen is gratis en is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 9:30 en 18:00 uur en op zaterdag van 9:30 tot 12:00. Ook bij zelf ophalen gelden onze levertijden. Wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, brengen wij u per e-mail op de hoogte.

Op welke tijden kan ik mijn producten afhalen in de showroom?

Wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, brengen wij u per e-mail op de hoogte. U kunt uw bestelling dan in de showroom ophalen van maandag t/m vrijdag tussen 9:30 en 18:00 uur en op zaterdag van 9:30 tot 12:00.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik tijdens levering niet thuis ben?

Als de klant bij een pakketzending van Bpost niet thuis is wordt deze naar het dichtstbijzijnde Bpost-postpunt gebracht en kun je deze daar afhalen. Zij zullen nooit een pakket de dag erop nogmaals aanbieden.

Grote en zware producten worden veelal verzonden met een extern transportbedrijf. Wanneer je op de afgesproken/gecommuniceerde afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer je bestelling moet afleveren kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Wanneer u in het bestelproces zit dan kunt u er voor kiezen om de producten op een ander adres te laten bezorgen. Naast de keuze om het op een ander adres te laten bezorgen kunt u ook voor een afhaalpunt kiezen.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wanneer u uw bestelling in een ander land dan België wenst te bezorgen, dan dient u hierover vooraf te informeren bij onze Klantenservice. Zij informeren naar de mogelijkheden en bijkomende kosten. Wenst u het naar Nederland te verzenden? Dan dient u uw bestelling te plaatsen via Sanitairwinkel.nl.

Bezorgen jullie ook op een verdieping/bovenwoning?

Onze vervoerder levert de bestelling tot aan de drempel van de (eerste) voordeur. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd. De chauffeur maakt zelf een inschatting tot hoe dicht hij bij de voordeur kan komen.

Kan ik iemand anders mijn bestelling af laten halen?

Ja, dat is geen probleem. Neem voor het gemak een kopie van de order mee.

Kan ik een bezorgtijd afspreken?

Tijdens de bestelprocedure kunt u een dag kiezen waarop u de bestelling geleverd wilt hebben. Levering is pas mogelijk vanaf het moment dat de door u bestelde producten bij ons of bij onze leverancier op voorraad zijn.

In het bestelproces heeft u enkele opties voor een bezorgtijd:

- Tijdvak voor 12:00 en na 12:00 voor palletzendingen via Van Spreuwel ( kosten zijn € 25);
- Voor de standaard levering geven we een indicatie van het tijdvak waarbinnen de bestelling geleverd wordt.

Let op: de opties zijn afhankelijk van het bestelmoment, transporteur en de levertijd.

Ontvang ik een Track & Trace code van mijn bestelling?

Het is afhankelijk van de leverancier/transporteur of u een track & trace code ontvangt. In de meeste gevallen ontvangt u op de dag voor de levering een track & trace code.

Welke dagen kan ik mijn pakket verwachten?

Zendingen kunnen geleverd worden van maandag tot en met vrijdag.

Wat moet ik doen als de bestelling niet volledig is geleverd?

Wanneer uw zending niet compleet geleverd is, neem dan contact op met de klantenservice.

Welke verzendmethodes zijn er mogelijk?

U kunt uw bestelling thuis of op een ander adres laten bezorgen. Daarnaast kunt u ervoor kiezen de producten af te laten leveren bij een afhaalpunt bij u in de buurt of de producten komen afhalen in onze showroom.

Welke vervoerder levert mijn bestelling?

Bezorgen kleine artikelen
Bijna alle kleine producten worden verzonden met de pakketdienst van BPost. De postbode komt het pakket aan huis bezorgen. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan bezorgt Bpost uw pakket in het lokaal postkantoor. U kunt het pakket bij het postkantoor afhalen. De postbode laat in dit geval een notitiekaart achter.

Bezorgen grote artikelen/pallet/pakketten
Grote en zware producten worden veelal verzonden met een extern transportbedrijf. Er wordt alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bezorgd. Sanitairwinkel levert alleen volledige bestellingen en geen deelleveringen. Wanneer uw bestelling compleet is, wordt u per e-mail of telefoon benaderd voor het maken van een bezorgafspraak. Indien u een datum heeft gekozen, kunt u op de dag van levering voor een tijdsindicatie telefonisch contact opnemen met onze vervoerder. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend. Levering van deze producten is tot aan de eerste drempel.

Heeft u verder nog vragen?

Onze klantenservice is vandaag bereikbaar tot 20:00

Bel ons

03 685 0311
tussen 09:00 - 20:00

Stuur een bericht

Vul het formulier in

Bezoek een showroom

2 moderne showrooms
bekijk de openingstijden

Stuur een mail

Gebruik ons formulier
z.s.m. antwoord